[OT] bazar usb osciloskop

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Březen 22 16:46:41 CET 2019

Zdravím,

mám tuhle hračku:

https://bitscope.com/product/BS05/

a byť to funguje (na Linuxu) velmi dobře, tak se mi s tím neměří úplně
dobře.  Kdysi jsem měl analogový osciloskop, ten byl podstatně
pohotovější. Také velmi často řeším problém se zeměmi - zařízení které
mám připojené přes usb kvůli programování a chci na něm zároveň něco
měřit, tohle prostě  nejde rozumně vyřešit.  A pak se divím co to mám za
průběhy, kde se tam vzaly a  pod. A to používám NB, takže kdy potřebuji
odpojím ho od zdroje a mám ho plovoucí.

Když jsem ten modul kupoval, stál tuším necelé 3 tisíce, takže do
pořádného osciloskopu docela daleko, tehdy mě zde bylo řečeno, že je to
jen hračka. A bohužel měli pravdu.  Měřit s tím jde, ale nikdy nemám
100% jistotu, že to co vidím je pravda a pohotovost tam taky není.

Dneska kdybych si pořizoval osciloskop tak jdu  do nějakého rigola,
momentálně jsem ve stavu, že po něm pošilhávám, ale říkám si, zatím jsem
to s tím bitscope nějak zvládl tak to ještě chvíli zvládnu.

Petr