[OT] bazar usb osciloskop

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Březen 22 14:51:10 CET 2019

Zdravim,

Mam jeden VDS1202 alebo tak ale neponukam  :)
Napriek tomu ze vas drzi rozpocet, je sirka pasma 40M prekvapujuco malo aj
pre domace bastlenie. Avsak chcem varovat pred nakupom zariadeni zavislych
na OS Windows. Smer, ktorym sa vyvoj tohto OS ubera je nevyspytatelny.
Moze sa stat, ze za par rokov na to nebudu drivery, nepobezi obsluzny sw,
na novy pc nenaistalujete starsi OS atd atd. Linux ma o nieco perspektivnejsie vyhliadky
ale zaruka tu tiez nie je (vid UEFI ako chceli odstavit nepodpisane kernely)
Ja uz drahsie USB zariadenia nekupujem. Predsa vyhodit par stoviek alebo tisicku
za nieco, co nebude za par rokov kam pripojit...

Dalsia vec, mam LA ktory na wxp vzorkoval plnych 24MS/s
Na novom pc s win7 ide leda 1-2MS/s inak vypadavaju vzorky
Na Win10 to asi lepsie nebude.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Linhart
Sent: Friday, March 22, 2019 1:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: [OT] bazar usb osciloskop

Dobrý den

     zvažuji nákup osciloskopu viz.:

https://www.ebay.com/itm/Hantek-6022BE-48MSa-s-20MHz-Handheld-2-CH-PC-USB-Digital-Storage-Oscilloscope/142622561909?hash=item2134f79675:g:oS4AAOSwh1haLkMP

pro účely bastlení libovolných spínaných zdrojů s MCU. Vím, že uvedený osciloskop

není žádný zázrak, ale limituje mě rozpočet. Vzhledem k nedávné diskuzi o koupi nového

osciloskopu mě napadla kacířská myšlenka zda-li se tu někdo nepotřebuje zbavit

již nepoužívaného osciloskopu za přijatelnou cenu?

S přáním pěkného víkendu

Honza