Re: Nákup TME

Pátek Březen 22 10:12:16 CET 2019

Když jsem se stěhoval a potřeboval jsem změnit doručovací adresu, taky
jsem narazil na to, že to nejde. Napsali mi ať jim dám novou adresu a že
to do systému zadají. Takže takhle jistě dokážou přidat i tel. číslo.
Asi pokud je už zásilka na cestě, je to už záležitost geisu. Jednou jsem
také honil balíček a jejich operátorka mi dala číslo na řidiče.

Anděl