Re: Nákup TME

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Březen 22 10:03:29 CET 2019

bohuzel. resil jsem to az na urovni nejakejch reditelu/manageru tme +
geis a nepovedlo se.
chyba je na strane TME, kde neumi priradit tel. cislo do systemu geis =
nejde presmerovat a ani poslat primo na geispoint.
slibili napravu, ale prej vzhledem k poctu jazykovych mutaci to nebude
hned. ted to je uz urcite vice jak rok a kus ..
hned poprve to nejak umel zaridit ten ridic, rikal ze nekam zavolal a
zaridil to vyzvednuti.
shrnuto, pokus presmerovat na geispoint, zadat do systemu TME primo
svoji adresu jako geispoint a to i pro uz zaplacenou zasilku, neslo.
parkrat jsem jel na depo a ted ridic bydli vedle ve vesnici, tak mi to u
sebe schovava.
dida a des.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.