Literatura

Čtvrtek Březen 21 10:29:05 CET 2019

Jej teď mě napadlo ... za hlubokého socíka měla elektrofakulta koupit
nějaký měřák od B&K. Sice jim to nakonec nepovolili, ale od té doby
tátovi pravidelně chodil jejich technical review. Tak mě napadlo hledat
na jejich webu a oni to dělají pořád.
https://www.bksv.com/en/about/waves/WavesArticles/2017/Technical-review
A dokonce už od roku 1949. Takže pokud vás zajímají metody měření v
akustice, vždycky se tam našlo něco zajímavého.

Anděl