[OT:] Ali dispute

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Březen 21 09:43:47 CET 2019

Zdravim,
Prvni pripad - jine mesto - staly se mi uz i pripad, ze proste jen napsal
spatne cislo trackovani (po upozorneni opravil cislo  a zasilka normalne
dosla) i ze nereagoval (dispute - ali rozhodlo v muj prospech).
Druhy pripad se mi taky stal (zrovna v breznu). Odeslal a po tydnu cancel.
Dispute u ali (porad to bylo v dobe pro doruceni, ale po dobe pro odeslani)
rozhodnuta okamzite ali v muj prospech. Takze klidne zadejte tu dispute
hned.

Obecne musim rict, ze se na ali s podvoniky setkavam  naprosto minimalne a
v tech par malo pripadech ro vyresila dispute. Mnohem casteji nez pokus o
podvod se setkavam s omylem - a tam taky reseni vzdy k me spokojenosti.
Marek