[OT:] Ali dispute

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 20 21:19:45 CET 2019

Neakceptujte jeho návrh. Trvejte na vrácení peněz nebo zaslání zboží.

Mimochodem stává se mi teď poměrně často, že zboží nedorazí.
Následuje spor, někdy dopisování,než se začne něco dít,  někdy i okamžité
vrácení částky.
A pak s větším zpožděním  dorazí původní zboží.
  Teď  moduly koncových D nf zesilovačů - objednané začátkem ledna.
Tracking ukazoval jen podání a přepravu v Číně a a pak nic.
Byl čínský nový rok, tak jsem vydržel , nakonec jsem otevřel spor.
Prodejce znovu poslal zboží , dorazilo 15.3.
A teď v pondělí 18.3 dorazila i ta původní zásilka.   Tracking k ní už
neexistuje.

Zajímalo by mne, kde to zboží  celou dobu vězí. Prodejce to poslal. Nesedí
mi, že by to poslal poté, co zasílal i to rozporované.

Další věc je, že už hodně dlouho nic nezůstalo na celnici v Praze.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>