[OT:] Ali dispute

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 20 19:32:05 CET 2019

Zdravim,

na Ali se asi cas od casu neco meni a ja se nejak neorientuju. Nedorazilo mi
zbozi, cca 30 USD, nechci to nechat vysumet. Po skonceni 60 denni lhuty jsem
zalozil Dispute, s tim, ze chci full refund, protoze zbozi nedorazilo. Ted
koukam, ze prodejce nejak zaregoval, pripada mi to pomerne strucne:

Seller's Proposal
Proposal: No return & No refund

  Comments:

  Has been shipped on time.
A pod tim Tlacika Accept a Reject.

Predpokladam, ze kdyz odbouchu Accept, tak tim akceptuju jeho "nabidku" na
"no refund" a ja utru. Ale ono se Reject da chapat v podstate uplne stejne
:) Predpokladam, ze by to melo byt tak, ze reject odmitne jeho navrh, ze mi
nic neda a pujdeme do dalsiho kola "vyjednavani", ale predpokladam spravne?

Nejak se mi to nestava moc casto, tak si to uplne nevybavuju. Mimochodem -
tracking k zasilce konci jako obvykle nalozenim do letadla, to kdyz si
clovek priplati za trackovatelnou dopravu vyslovene potesi.

Diky.

Pavel Kutina