Re: monitorovací zařízení a CLOUD - jak na to?

soteza soteza na soteza.cz
Úterý Březen 19 11:29:54 CET 2019

Takhle... Jsem Pascal-ista,  Delphi-sta, nějaké to PHP bych také dal.
Aplikace pro linux zvládám. Jen mi jde o to, že málokterý náš zákazník
má veřejnou IP adresu a je problém příchozích spojení přes routery pro
přímý přístup do zařízení. Proto bych chtěl jít cestou odchozího spojení
na cloud. Prostě, z PC WIN aplikace se dostane na "server" a program v
OrangePI také. Z Win data nastavím a pošlu a OPi si je načte, nastaví a
něco na cloud uloží. To si zase stáhne Win aplikace. Aby se obešla
nutnost pevné veřejné adresy u zákazníka(většinou bytové domy) natování
portů na routerech atd... A ještě jedna věc by mně zajímala. Jak se
tváří provozovatel připojení na net, když se z aplikace budu cca po 30s
přihlašovat a dotazovat na server, jestli tam něco nového není nebo je?
Aby mně nezablokovali pro "ucpání" linky nebo tak.

MZ