Re: monitorovací zařízení a CLOUD - jak na to?

soteza soteza na soteza.cz
Úterý Březen 19 09:52:07 CET 2019

Dík, ale spíš jsem myslel na vlastní server. Uvedené, jsou hotová
řešení, která jsou pro interpretaci nasbíraných dat asi perfektní, ale
já potřebuji přes ten cloud zařízení i nastavovat. To na uvedených asi
neudělám. Proto hledám nějaký návod jak zprovoznit vlastní cloud na
vlastním serveru.

Zaplik