Re: OT: zámek aplikace

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Pondělí Březen 18 17:04:24 CET 2019

zde je nutné podotknout, že zamknete-li aplikaci v launcheru, dá se pak
spustit jinudy, např. skrze nastavení, atp. Launcher je de-facto aplikace
jako jakákoliv jiná. Tudíž nejedná se v žádném případě o bezpečnostní prvek.
--
JD