Bezolovnatá pájka na domácí pájení

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Březen 18 09:33:42 CET 2019

Zdravím,

jak jsem už psal, vlákno mne inspirovalo, že jsem poprvé v životě koupil
bezolovnatou pájku. Je to SAC305, tedy 3% Ag a 0,5% Cu. Mám letitý
Solomon SL30 a odsávačku Denon SC 700Z. Pájí se mi s tím naprosto bez
potíží. Myslel jsem, že budu klít jak pohan a pájka půjde k ledu, ale
velmi příjemně překvapila. Koupil jsem ji u GME jako Fluitin 1532.
Jejich kód je 745-054. . Opravdu si nemám na co stěžovat. Přechod byl
naprosto bezbolestný.

Zeman