Re: Bezolovnatá pájka na domácí pájení

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Březen 17 21:01:03 CET 2019

Především je dobré vědět, že není bezolovo jako bezolovo.

- Na pastu s Sn42Bi žádné velké nároky nejsou, dobře funguje s grilem,
zapalovačem, horkovzduškou, trafopájkou i mikropájkou.
- Drát stejného deklarovaného složení, který je evidentně fake, je prostě o
něco horší než Sn63Pb, ale zas tak velký rozdíl to není.
- Tam, kde je Sn9x, je to jak píšete

PH

-----Původní zpráva-----
From: ajtservis
omlouvam se, mel jsem to formulovat "i s patricnym vybavenim" neudela
poradny spoj :-). v praci jsem mel moznost si vyzkouset vsechno mozne a
vysledek je proste "bezolovo", tedy naprd. i na skoleni v ABETECu nas
nechali zkusit vsechny moznosti a zlaty olovo :-).
zaklad je dodrzeni presne teploty na hrotu, aby se vse povedlo a
reagovalo v uzkem rozpeti teplot = kvalitni a vykona pajecka = draha
pajecka. a pak se tomu pomaha jak to jde od tavidla az po ochranou
dusikovou atmosferu.
tomik.