Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Březen 17 17:52:02 CET 2019

Predpokladam ze mausel do objedna v mouseru a kdyz mi lokalni zastupce
mouseru rekne, ze to do cech nedodaj, tak to nedodaj ani pres mausel..
Zkusit to muzu, ale nadeje si nedelam, v mouseru jsem musel vyplnovat
nejaky lejstra jeste pred tim, nez teda rekli, ze nic...
PK