Re: ESP32, využití pinů

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Neděle Březen 17 13:07:19 CET 2019

DD, digitalni periferie by meli byt mapovatelne bez omezeni (s vyjimkou SD,
ETH rozhrani, JTAG, ADC a DAC).
Piny IO0,2,5,12,15 jsou tkzvn.strapping pins a je treba aby v okamziku
resetu meli specifickou uroven - jsou pro volbu bootovaciho modu - coz
nevim jestli mate zohledneno.
piny IO 29,34,35,36 jsou read only - coz mate.
TM.

ne 17. 3. 2019 v 11:56 odesílatel Petr Stehlik <petr.stehlik na atlas.cz>