Re: Bezolovnatá pájka na domácí pájení

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Neděle Březen 17 10:26:55 CET 2019

Ja pouzivam na prototypy stale olovo. A to jak na rucni pajeni tak hlavne na reflow. Bezolovo az na final, ale to se osazuje ve fabrice. Zkousel jsem na reflow i bezolovo, ale bylo hodne zmetku. I pres precizni odladeni teplotni krivky v peci. Coz po nekolika hodinach rucniho osazovani 02 pouzder na jednom prototypu dost nastve. S olovem nemam zmetky prakticky zadne.

Jediny problem jsou bezolovnate bga, ale i ty mi na prototypech vychazeji lepe do olova nez do bezolova. Jen se musi zvysit teplota.