Re: ESP32 - stabilita připojení

Pátek Březen 15 17:36:16 CET 2019

Mozna by stacilo SW reseni, deaktivovat WiFi a znovu zapnout, at si
najde sit...
Ja mam s ESP32 jiny poznatek, kdyz je teply, tak nekomunikuje boot
loader pres seriak - tipuji rozhozenou frekvenci, ale hodne... Staci tak
kolem 50 stupnu. Dela mi to par kusu jak koupenych, tak vlastnorucne
osazenych, poprve jsem na desce 3x modul vymenil, kdyz jsem to zkousel
brzo po pretaveni a myslel jsem, ze jsem ho prepekl. Pak ale znovu
osazene a studene fungovaly. V bezici aplikaci to uz problem nedela,
nefunguje ten boot loader jen na nejaky RC oscilator s auto baud rate?
Jine vysvetleni me nenapada...