LED

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Březen 15 17:06:30 CET 2019

Děkuji. Na konec jsem na ALI našel pár mikro modulků, které se dají
použít minimálně na prototyp. Jde o:
- DC/DC booster 5V/250mA (to by mělo stačit) s rozměry 8x11mm
- Nabíječku baterie 12x10mm s TP4056
(modulů kde je obojí dohromady na jedné desce je hromada, ale už jsou
větší než tyto dvě desky vedle sebe)
- Baterii jsem našel 100mA s rozměry18x16x8mm (vedle ní se vejde
nabíječka a booster)
- použiji DFPplayer pro ozvučení (20x20x?mm)
- repráček průměr 20mm výška 3mm

Jediný co tedy budu muset z elektroniky vyrobit je PCB pro MCU s
nějakým senzorem a pak 6xPCB pro ty LED (WS2812B 2020). A pak
samozřejmě promyslet kontrukční část (nabíjecí/programovací konektor a
nějaké utopené tlačítko také někde po obvodu - s tím asi bude souviset
i nějaký zapínací/vypínací tranzistor). Rozměrově by se to mělo vejit
do 20x20x20mm bez LED panelů po obvodu takže počítám tak 25x25x25 což
je cíl. Až to budu programovat ozvu se (spíš ještě než dám MCU desku
to výroby...). Děkuji.