Re: ESP32 - stabilita připojení

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Březen 15 12:35:59 CET 2019

Pokud máte Core staré dva roky, tak nevím, co to přesně bude - oficiální
1.0.0 byla vypuštěná v roce 2018. V každém případě ale doporučuji
nainstalovat verzi 1.0.1, která byla vypuštěná letos v lednu. Návod na
instalaci je tady
https://github.com/espressif/arduino-esp32/blob/master/docs/arduino-ide/boards_manager.md

Pavel Brychta