protomat LPKF

David Belohrad david na belohrad.ch
Pátek Březen 15 09:14:13 CET 2019

Diky vsem za rady. Vypada to, ze se budu muset projit po CERN
kontejnerech a nejaky kousek najit. Problem je kombinace software s USB
prevodnikem. Proste to nefunguje - v urcitem okamziku ten software
pravdepodobne neco neprijme z USB, a vysledek je, ze prestane posilat
kody do routeru, a cele se to zastavi. USB prevodniku jsme vyzkouseli
asi osm. Zjistil jsem, ze kdyz se to kousne, pak pomuze
jedine kill aplikace, vypnuti routeru, vytahnuti USB prevodniku,
zasunuti USB prevodniku, zapnuti routeru, nastartovani aplikace. Pak to
jede zase dalsich 2-5 minut a zase se to kousne.

V manualech od plotru je tucny vlidny napis, ze FIFO musi byt vypnuto,
aby vsechno spravne fungovalo.

(mimochodem - daji se nekde sehnat jeste winxp?)

myslim, ze pujdu cestou 'nalezeni stareho notebooku v CERNu' a instalace
winxp a pak se uvidi. Jen jeste vyzkousim tohle:

'win7, ve spravci zarizeni,  nastaveni comportu, port settings, advanced,
 nastavit  USB transfer sizes na minimum?'

nejak jsem si nevsiml, ze by tam ta option byla, tak ji musim pohledat.

cele je to dost frustrujici. Mate peknou mechanickou masinku, ktera
funguje 'porad' a k tomu software, ktery se neustale se*r*e.

diky
.d.