ESP32 - stabilita připojení

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Březen 15 08:09:34 CET 2019

Zdravím,

použil jsem poprvé ESP32 místo ESP8266 mám trochu problém se stabilitou
připojení. Kod pro oba cpu je prakticky stejný, vytváří lokální web
server pomocí kterého lze něco nastavit a  pravidelně jednou za minutu
posílá data jako http request.

esp8266 na tom místě jela stabilně  mnoho dní za sebou. ESP32 se ztratí
ze sítě tak do cca jednoho dne. (není to pravidelný interval). Nelze na
ni pingnout, web server neodpovídá, http dotazy neposílá.  na seriovém
portu jen vidím, že se nepovedlo spojení na http sestavit.  nemám se
nějak čeho chytnout.

Pozoroval jste někdo něco podobného?

Důvod proč jsem měnil byla existence pwm hw pro řízení led, potřeboval
jsem 6 kanálů (plus další IO piny) což ESP8266 už nedává bez glitchů.

Díky

Petr