vyuka programovani pro kluka 12 let

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 14 09:51:33 CET 2019

U nas na Plzeňsku běží program campoarduino
http://campoarduino.zcu.cz/
případně
http://campolampone.zcu.cz/
je to příměstské letní kybernetické soustředění
Syn tam byl vloni a byl z toho nadšený. Dobré je ten tým okolo, soutěžní
duch.
Letos se mu bohužel termín kreje s elektrotáborem.
elektrotabor.cz

Koukněte v okolí, jestli něco podobného není.