vyuka programovani pro kluka 12 let

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Středa Březen 13 21:40:21 CET 2019

Zdravim osazenstvo

Nejmladsi syn ma 12 let a dost casu travi u her.

Rad bych ho vice presmeroval na programovani a jine vyuziti PC. Hlavu na to
ma, dobre se uci, logicky uvazuje, matematika za jedna, ...

Pres prazdniny jsme se trochu bavili na ATARI800, napsali jsme par
jednoduchych programku v Basicu .. ale zaklad.

Ja osobne jsem programatorsky dinosaur, na VS jsme jeli assembler, strojak
na 8748, a pak Pascal, Fortan .. ale na salovych pocitacich  .. 1986-1992.
Pak jsem roky byl pouze uzivatel. V novejsich systemech jsem prakticky
samouk, takze nemam presne programatorske postupy a me programy jsou
neprofesionalni .. to uznavam.

Ale na druhou stranu jsem sam osobne napsal redakcni system pro
www.components.online na VisualBasic a SQL uplne sam  ... a funguje, zije a
vydelava.

Ale k memu dotazu

Prosim veskere rady jak namotivovat kluka na zajem o programovani?

Existuji nejake edukacni programy, ktere by k tomu pomohly? Anglictina neni
problem, to uz umi lepe nez ja.

Existuji kolem Havirova nejake krouzky?

Doporucujete nejakou literaturu?

Diky za vsechny rady a namety