Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

A ktere svaby mate na mysli a kde je hledate?
Ja tento problem nikdy nepozoroval, az na vyjimky.
Vsimnul jsem si nove rady STM32G..., to je co? Na prvni pohled je
zajimave, ze to ma uplne nekompatibilni rozlozeni vyvodu proti radam F a
L a dost redukovane napajeci piny - u mensich pouzder zasadne na jeden
par... A ta neni fakt k sehnani az na par vyjimek, ale vypada levne...