Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

;-)

Toho mnozstvi bych se nedesil, ono je to HW i SW velmi podobne i napric
radami.
A ostatni vyrobci na tom nejsou IMHO o nic lepe, pouzili jsme modul od
TI s CM4 a tam se teprve da mluvit o nedostatku dokumentace, proste se
pocita, ze se pouziji dodane knihovny pro obsluhu periferii. Treba ESP32
je na tom jeste o neco hur atd...
A na nejake zasadni nefunkcnosti jsem nenarazil, jen u starsich 32F429
kolize pri stridavem pouziti FMC pro LCD a SDRAM, to se ukazalo
neresitelne ale po analyze se ukazalo, ze lze osadit primo bez jakekoli
HW zmeny STM32H7 a je po problemu a vykonu na rozdavani :-)

Pokud pan neni masochistam zacal bych s CubeMX a pak se muze ve
vygenerovanem kodu hrabat. Kdyz pouzije LL verzi knihoven (nejde bohuzel
pro vsechny periferie, ale ty zakladni ano) tak bude mit kod i hodne
blizko k HW registrum, casto to jsou jen makra, ktere ctou/modifikuji
nektere bity v registrech.