Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Středa Březen 13 16:37:13 CET 2019

Celá ČR je v ST pod hranicí šumu. To že nás poctili lokální zástupci
návštěvou bylo hlavně to, že jsme s tím procesorem začali hodně za
tepla, tuším v roce 2008.

Jakákoliv kritika (kterou můj šéf tehdy nezanedbal, já byl ještě čerstvý
absolvent) do ST zcela jistě nijak nedolehla.