Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Březen 13 15:13:31 CET 2019

Děkuji, mrknu se na to. Visual Studio Code bych klidně použil. I teď ho občas používám. Stáhnu ten toolchain a uvidím, jestli to ovládnu. Ne že bych neměl co dělat, ale mohlo by se to časem hodit.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Tomas Urbanek
Sent: Wednesday, March 13, 2019 12:31 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

ja osobne pouzivam pouze “visual studio code” + makefile + arm gnu toolchain. Na ide jsem zanevrel uz pred lety. Clovek jen resi co kde nefunguje v ide, hlavne kdyz otevres starsi projekt v novejsim ide. Prenositelnost je taky na pendrek.

https://developer.arm.com/open-source/gnu-toolchain/gnu-rm/downloads

A nebo treba stm32duino kdyz se dotycnemu neekluje :) je nezavisla vetev mimo ST a pak oficialni vetev pod hlavickou ST. Staci si vybrat.

A nebo treba MBED-OS.

Pro kazdou perspektivni rodinu jsou, pokud vim, i vyvojove desky (nucleo, discovery). Na variantach poctu noh a pameti uz moc nesejde.