Re: přepínání sériovek

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Středa Březen 13 11:03:12 CET 2019

Nepamatuju se, ze by se mi neco na stm32 podarilo odpalit a to nejsem nijak prehnane opatrny.

Ma to sice take sve drobne musky, jako vsechno. treba 1 byte buffer na uartech me nebetycne stve, ale da se s tim nakonec taky zit.

Ale nikomu to nevnucuji. To bylo mysleno jen k zamysleni. Dnes jsem pochopil, ze dotycny zrejme dela nejakou miliontou verzi core arduino desky, takze tam to avr proste musi nacpat.

Ale multiplexovani uartu jen kvuli uploadu fw je asi hola zbytecnost, jak tu uz zaznelo. Ale nakonec proc to nezkusit, ze :)