Re: přepínání sériovek

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Středa Březen 13 07:38:40 CET 2019

Ja vim, ze je to pro AVRkare kacirska myslenka, ale proc nezkusit ARM kdyz nestaci periferie u avr? Treba STM32F103C8T6? Deska stoji stejne jako mala arduino deska s AVR (dolar a neco), ma to vyssi vykon, mnohem vice periferii, vice flash a vice ram. A arduino wiring a ide je mozne pouzit taky. Programator pak stoji od cca 1.8usd a ma to, na rozdil od avr, i pouzitelny debuging.

STM32F103C8T6 ma napriklad 3 USARTy + usb.