Nelineární hodiny do každé rodiny...

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Úterý Březen 12 14:39:07 CET 2019

Spíše to bude podle operátora. Protože mobilem se málokdy připojím na
Wifi, ale čas mám správný i při změně času. Jednou jsem zapomenul zapnutý
mobil bez simky a za dva dny to byl hodně ujetý čas (již si nepamatuji
okolik).

JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/