Re: Nelineární hodiny do každé rodiny...

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Březen 12 14:04:12 CET 2019

On Tue, 12 Mar 2019, Jan Kuba wrote:

> hmm, pristup k tem telefonum mam (hesla) ale rootovat se mi to nechce..

Rozbehat si ve virtualu linux, na nej nasadit NTP server a stelovat
cas na tom linuxu. Telefony pak nastavit aby se synchronizovaly
na ten NTP server. Coz ale bude fungovat jen doma pokud nebude mit
verejnou IP. Takze po opusteni baraku se jim cas nenastavi spravne
nazpet, takze asi brzy zjisti ze je neco spatne az prijdou na
autobus moc brzo...