Re: Nelineární hodiny do každé rodiny...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 12 11:49:42 CET 2019

Předpokládám, že ta apka co tu  byla zmíněná p. Fucikem  (
https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.org.amip.ClockSync&hl=en_US
 ) bude čas synchronizovat nad celým systémem.
Ale vyzkouším to.
Až na to děti přijdou? Ať... tak nějak mi zajímá jak dlouho jim to bude
trvat. Ten natažený čas ráno podle mě ani nepostřehnou když  jim to budu
přidávat po kouskách...