Nelineární hodiny do každé rodiny...

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Březen 12 10:25:01 CET 2019

Zdravím

a docela rád vidím, že je to všude dost podobné. Synek na ČVUT je na
tom naprosto stejně. Rána jsou přes kopírák vůči začátku tohoto vlákna.
Ty nelineární hodiny by se hodily. Jen jsem došel k tomu, že to
neřeším. Když nestihne přednášku, nestihne. Je svéprávný a dospělý,
takže jeho starost. Že civí do kódu ještě ve dvě ráno, je také jeho
starost. Na to, že před jakýmkoli dotazem musím nejdřív "poslat break",
aby začal vnímat a až pak se ptát, jsem si také musel zvyknout. Že mezi
řečí o praktických otázkách najednou padne dotaz třeba z oblasti teorie
relativity .... Myslím, že rákoska jakéhokoli kalibru by nepomohla.
Jen manželka, která je technikou nepolíbená, systém nezvládá.

Josef