Nelineární hodiny do každé rodiny...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 11 21:12:44 CET 2019

V souvislosti se Zenitem a hodinami jsem zase  oprášil už poměrně starou
myšlenku.
Čím mám starší děti, tím více je problém s dodržováním času na spaní a
vstávání. Když byly malé, šlo to bez problému.
   To že někdy chodí spát déle než já ( pokud neponocuji v práci ) není
takový problém, jako pozdní raní vstávání. Jsou schopni ležet až do
poslední chvíle a pak mají kvalt a jen lítají po bytě. Někdy mi přijde, že
zkouší,  jak čas mez vstáváním a odchodem do školy co nejvíce eliminovat. A
to i na úkor mých nervů.
Když jde ráno do tuhého a musí být někde včas, používám fígl, že přestavím
dvoje hodiny co máme doma. A čas tak vyrobím.
Ale dcera už to bohužel prokoukla ( verifikace s telefonem, který už má
bohužel přirostlý k ruce )

Takže mi napadlo, celou domácnost vždycky večer a ráno časově
 "rozsynchronizovat"  tak, jak potřebuji.  Muselo by se dít hlavně  i na
těch androidích telefonech.
Takže se ptám jako Android uživatel a neprogramátor - šlo by nějak zařídit
( program do telefonu spouštěný po startu  )  aby se dal třeba čas
zobrazovat tak, jak si přeji já?
Ty hodiny doma na stěně  (s krokovým motorem ) už jsem znásilnil, ukazují
to co chci.  Ale s tím Androidem nehnu. Do telefonů mám přístup :-)
Nějaký nápad?  Ulevilo by to všem členům rodiny :-)