ZENIT v elektronike 2019 zhrnutie

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Březen 10 19:33:17 CET 2019

Co mi to jen připomíná?

Jeden známej mi kdysi popisoval “úspěch” jednoho jeho známého:

Týpek se hlásil na nějakou VŠ se zaměřením na politiku či tak něco. Prý je velmi dobrej, včetně toho že spolupracuje s nějakým europoslancem.

A měli ve škole napsat nějakou práci, ale nebyl dobře připraven. Tak prý cosi napsal, nejprve uložil jakože pracovní zálohu a pak i “finální verzi”, ale zašifrovaně. Učitel který to hodnotil, dospěl k závěru, že tuto chybu je možné napravit, když vytáhne tu pracovní zálohu a ohodnotí, výsledek byl 2. Týpek se následně odvolal, že nebyl hodnocen správný soubor. Celkový výsledek byl, že musel být pozván v náhradním termínu a znovu to napsal za 1.

Kámoš se hrozně divil, když jsem to okomentoval ve stylu, ať mi znovu řekne, jak se ti dva jmenují, abych věděl koho nevolit a jestli si myslí, že že je dobrý nápad, aby nám vládli lidé, co líčí jako velký úspěch, že ojebali školu a to ještě tak, že zneužili dobré vůle hodnotícího, který by mu v dané situaci, podle pravidel, na jejichž nedodržení apelovalo odvolání, správně měl dát za 5.

PH
From: Jaroslav Kotlaba
Hádám, že ten šmudla udělá úspěšnou kariéru ve vrcholovém managementu nebo v politice.
:-(

---------- Původní e-mail ----------
Od: balu <balu na k-net.fr>

  Ale to hej, chyba sa stane. Ale treba zdvihnut ruku a povedat posral som
  to, mozete mi prosim pomoct osvietit to este raz? Nie, on musel volat
  svojmu riaditelovi do skoly...