zaloha tabletu s Atomem

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Březen 8 17:56:01 CET 2019

Není problem v tom, ze ten tablet ma jenom uefi boot a ta bootovaci fleska uefi neumí?

Od: Jaroslav Lukesh
Odesláno:pátek 8. března 2019 17:09
Komu: HW-news
Předmět: OT: zaloha tabletu s Atomem

Dobrý den,

čím se zálohují atomové tablety? Po update od MS ty wokna zdechly, naštěstí
jsem měl všechno na SD (až na záložky browseru, to nasere). Secure boot mám
vypnutý, ale z flashky přesto neumí nabootovat. Notebook s tou flashkou (je
32bit) nabootuje - mám tam Hirens. Notebooky i desktopy s tím normálně
fungují.

Když nechám udělat flashku z windowsů z druhého stejného tabletu čerstvě
továrně nastaveného, tak ani to nejde nabootovat. Hub je OK.

Je na tom nějaká zvláštnost, která je pod moji rozlišovací schopnost?

Děkuji, JL.