Solomon SL-20 / nove pero

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Březen 8 12:32:08 CET 2019

Neskusili ste ju rozobrat?
Nebude tam kalibracny trimmer?
Predpokladam ze aj hroty tej istej serie maju odchylky
a je nutne ich vykompenzovat.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Friday, March 08, 2019 12:27 PM
To: HW-news
Subject: Solomon SL-20 / nove pero

Zdravím,

jednou mám taky něco k věci: K Solomon SL-20 jsme koupili nové pero a ne že by to nefungovalo, ale asi blbě měří (tipoval bych si jiný typ termočlánku v ručce), cín na hrotu se taví až při nastavení někam na 350 stupňů, rozumně použitelné je to při nastavení nadoraz, pohodlně použitelné nikdy (já bych si ještě pár stupňů přidával, ale není jak).

Tušíte někdo, kde je zakopaný pes? V GM mají ručky pro provedení "NEW", což tu nikdo neví, co by mělo být (leč kisna mikropájky dle opoužívanosti vypadá spíš na druhohory, než na new :), takže jsme hledali jinačí, a našli jsme v GESu - https://www.ges.cz/cz/pajeci-pero-sl-11-vel-GES07713573.html kde žádná zmínka o NEW nebyla. Ručka ovšem vypadá jinak, hroty také vypadají jinak, ale kolega bleskově objednal - no a nějak si to úplně nerozumí, tak zatím koukám, kde by mohl být zádrhel a nebo jak to přiohnout, aby to spolupracovalo.

Každý dobrý tip uvítám ( a kdyby se někomu podařilo vylovit schéma, bylo by to úplně nej nej, já zatím úspěšný nebyl).

Díky.

Pavel Kutina