transformator temperature class

Pátek Březen 8 09:05:50 CET 2019

At premyslim, jak premyslim, neprijde mi mozne, ze by trafo zralo a
hralo se vic nezatizene nez zatizene. Ze vyrobci u malych traf pocitaji
s odporem vinuti a vykon se spali bud v jadru nebo v zatezi je asi
pravdepodobne. Proste to je mekke a pri zatezi se snizi diky odporu
vinuti napeti a magnetizacni proud, bez zateze to snizeni napeti zpusobi
presyceni jadra.