Výměna e-ink displeje u čtečky.

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Čtvrtek Březen 7 12:22:55 CET 2019

On Thu, Mar 07, 2019 at 08:17:05AM +0100, Martin Hanek wrote:
> Fakt? Na YT je video, kde to chlapik vymeni, zapne a jede mu to.

Měnil jsem display na Kindle 3. Na Ali jsem zakopil novej za $20.
Umístil do Kindla a něco to zobrazovalo. Dobře to zobrazovalo černou
a bílou, ale odstíny byly dost mimo. Tak jsem o tom napsal prodejci a on
mi refungoval všechno zpět :-).
Posléze jsem někde dohledal, že na tom ribbonu od e-Ink je flashka,
obsahující nějaký waveform - nějaké parametry pro e-Ink. Nějaký nadšenec
popsal na webu, jako naládovat nový obsah do té flashky přes arduino,
konvertory napěťové úrovně a pomocí utility flashrom. Tak jsem si
objednal konvertory a nachystal si udělátorek na připojení na piny té
flashky. Flashnul jsem jak borec popsal a světe div se Kindle krásně
zobrazuje obrázky :-). Takže jsem nakonec zvítězil. Někde vyštrachám
podrobnosti, kdyby to někoho zajímalo...
--
Zito