RE: Výměna e-ink displeje u čtečky.

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Březen 7 11:17:28 CET 2019

Jenže odněkud z Číny, takže hrozí proclení a DPH. Navíc při výměně může dojít k poškození nového displeje, to se obvykle stává, když jsou nějak pokřivené vnější plasty po pádu. A to samozřejmě nepočítám čas, který bych tím strávil.
Jo a taky bacha na to, že se do těch Luxů dávalo několik displejů, jeden byl za lepší cenu, ale neměl jsem jistotu, že bude fungovat. Ten dražší stál tehdy přes 1500Kč a ta výměna se moc nevyplatila vzhledem k ceně nového zařízení. Bral jsem to podle typu displeje přímo po vymontování z Luxu.