Re: Výměna e-ink displeje u čtečky.

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Březen 7 09:33:13 CET 2019

K tomu tajna SD karta na firmware, ktora sa tiez kazi (nejde vymenit bez
kupenia noveho FW). Mne odisla citacka mesiac 2 po zaruke, ziadne
rozbitie, len mrznutie a nenabiehanie, obcas nabootuje, chvilku ide,
potom nejde par dni, potom zas chvilku ide a tak, asi studeny spoj alebo co.

Ja uz PB do domu nechcem.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.