Re: Výměna e-ink displeje u čtečky.

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Březen 7 07:11:29 CET 2019

Mam pocit ze po vymene nepojde. Firmware si overuje seriove cislo displeja zrejme. Mne zdochol PB, myslel som ze koli tej vnutornej SD karte. Za vygenerovanie FW pytaju 400 rublov, ale to nejde. Na generovanie FW pytaju CID SD karty a odfotenu nalepku z toho flex kablika s radicom na displej. Pokial to nebude pasovat, tak nenabootuje. Jedine si zaplatit novy FW.

Dňa 6. marca 2019 19:14:27 SEČ používateľ Martin Hanek <martin na hanek.net> napísal: