Re: Výměna e-ink displeje u čtečky.

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Březen 6 19:49:51 CET 2019

Do sporu s nimi nepůjdu, není to moje, jde mi o technickou věc. Pokud
majitelka bude chtít, objednám displej a vyměním jej.
Co je "zrcadlo" u e-ink displej nevím, píšu co jsem převzal. Právě to mě
zarazilo, že "to nejde opravit". E-ink displeje jsem ještě neměnil, ale
nemyslím si, že to bude nějaká specialita, třeba proti tabletům nebo
mobilům (ty měním běžně).

Martin Hanek