transformator temperature class

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Březen 6 14:59:01 CET 2019

dakujem. Je to pre tie dosky s ultra nizkosumovymi oscilatormi.

Takze v tomto pripade je pekny menic, s EMC primeranym mojej aplikacii
transformator, linearny stabilizator na doske zdroja a za nim priamo na
doske krystaloveho oscilatora druhy linearny stabilizator tvoreny
siestimi paralelne zapojenymi stabilizatormi :-)

b.