oziveni napadu plosnak na 3d sls tiskarne

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Březen 6 13:49:37 CET 2019

Tak jo vracim vysvedceni z cestiny od pate tridy dale - pardon priste si to po sobe aspon prectu.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of konference na vojtek.biz
Sent: Wednesday, March 6, 2019 12:03 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: oziveni napadu plosnak na 3d sls tiskarne

No prave ze tady to problem neni  az tak veliky. V tomto pripade muzete svitit na neaktivni - rozumnej tistak bez uv vrstvy a az potom na nej nalit tu pryskyrici, resp tistat nechat namocit ci jak to vyrobim.
Co se tyka nanaseni - jsou dve moznosti cele to ponorit a osvetlovat zespodu - jednodusi ale zase nepujde jednoduse udelat to srovnani na orez. Nebo tak jak se drive nanaseli fotorezisty - kapnout na prostredek a pomalu tocit do uplneho rozliti :) Tam to nebude uplne sranda s vyrovnanim do roviny, ale slo to drive melo by to jit i ted. Samozrejme jak jsem rikal je to stale ve stadiu uvah a je klidne mozne, ze viskozita bude tak spatna, ze 2 nepujde a prave proto jsem psal, ze me kazda zkusenost zajima.
J.V.