OT: elektrokolo

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Březen 5 13:32:57 CET 2019

Dobrý den,

Já jsem schválně cenu kola ani ostatní náklady na údržbu adt. do toho
nepočítal. Předpokládám, že životnost těch článků bude +-stejná,
nějakých 2500-3000km.
V tom článku počítají nesmysly. Mě by spíš zajímalo, kolik najezdí km na
jeden "akupack" osazený v autě, a kolik potom stojí nový.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /