OT: elektrokolo

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 5 11:52:59 CET 2019

To vůbec nesmíte takhle počítat. Vyjdou věci podobné  jako solární
nesmysly.
A to jste počítal jen cenu baterie. Kde je cena kola, energie atd?

Já mám elektroskútr a když vezmu čistou cenu baterií versus životnost bez
ceny el. energie, jsem na podobných cenách za km.
Co je platné, že elektřina na km je za hubičku, když ten zbytek musí člověk
taky "zabilancovat"?

Koukněte na auta:
http://www.uamk.cz/garaz/2220-kolik-stoji-kilometr-v-elektromobilu.

Nejlepší asi chodit pěšky :-)
Ale když přepočítám , že mi  boty stály 1000 kč a nachodil jsem v nich 500
km, vychází to 2kč/km. .... :-(

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>