koaxialny kabel, znacka slovensky student

balu balu na k-net.fr
Úterý Březen 5 09:07:28 CET 2019

zvlastna zelena doska je chyba v objednavani. Vsetky naozajstne
oscilatory stale vyrabaju v tych velkych zeleznych krabiciach s vyvodmi
dole. Tak som objednal.

No a po 14 tyzdnoch dosli oscilatory na divnych zelenych plosakoch.
Spytal som sa teda vyrobcu preco zoberu normalny oscilator, ostrihaju mu
vyvody a pripajkuju na dalsi plosak a oni mi povedali, ze im to sice
bolo divne, ale ze som si objednal SMD verziu :-))

Tak mam SMD suciastky velkosti 4x3x2cm. V kazdom pripade ten adapter na
adapter bude mat funkciu. Koli minimalizacii fazoveho sumu to treba
usadit do niecoho, co bude tlmit vibracie. Vymysleli sme take udelatko
3d vytlacene z flexibilneho materialu.

b.