RE: Jak "obalit" Serial.print svou funkcí

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Březen 4 14:16:15 CET 2019

Zdravim,

pomocou va_list:
(ale nie je to z arduina ale vc++)

j.

void Log(int iID, DWORD dwLevel, char *szBuffer, ...)
{
	char szDebugString[DBG_STRING_LEN];

	va_list args;
	va_start(args, szBuffer );
	vsprintf_s(szDebugString, DBG_STRING_LEN, szBuffer, args);
	va_end(args);
// vase funkcie
	DebugFnc(dwLevel, iID, szDebugString);

	return;