Kde sehnat v televizi +5V

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Březen 4 10:39:03 CET 2019

Hezké dopoledne všem,

mám takovou malou ideu - chtěl bych k naší televizi "připojit" bluetooth sluchátka.

Dnes mi dorazil "AUX to BT", který se chce napájet +5V ideálně z USB portu.

Otázka zní, kde na staré TV najít vhodné +5V (nemá USB). Pochopil jsem, že na HDMI je zdrojem přehrávač, takže tam ne.
Pak máme scart, ten je také o ničem
souosé konektory jsou také pasivní

Poslední co mne napadlo je rozhraní, které nejvíc připomíná PCMCIA a slouží pro krypto karty. Tam předpokládám napájení bude, ale bude se s tím špatně pracovat.

Má někdo ještě nějaký nápad, kde se na staré ne-smart televizi dá najít vhodné napájení?

Díky